جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
بروزترین اخبارهک و امنیت دراین کانال تلگرامی

امنیت فناوری اطلاعات یکی از مباحثی است که در بین پایگاه‌های خبری ایرانی کمتر به آن پرداخته شده است. و با توجه به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد لذا بر آن شدیم تا با راه اندازی این پایگاه خبری، اخبار و مقالات به روز دنیای امنیت را خدمت کاربران عزیز تقدیم کنیم تا گامی در جهت تأمین امنیت کاربران ایرانی برداشته باشیم.

هدف از راه اندازی آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) ITSN.ir اطلاع رسانی جدید‌ترین خبر‌ها، گزارش‌های خبری تحلیلی و همچنین ارائه کتاب‌ها و مقالات، عکس‌ها و فیلم های آموزشی می‌باشد.

آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) سعی دارد حوزه‌های هک و نفوذ، ویروس و آنتی ویروس، امنیت سیستم عامل، وب، نرم افزار، سخت‌افزار، تلفن همراه، تبلت، کامپیو‌تر شخصی را با تلاش گروه متخصصان خود تحت پوشش کامل قرار دهد.

همه فعالان عرصه امنیت فناوری اطلاعات می‌توانند اخبار، مقالات و مطالب خود را در این حوزه  به آدرس news [at] itsn. ir، ویا از طریق فرم ارسال خبر ارسال کنند  تا با نام خود در این  پایگاه خبری منتشرشود.

پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات پیشاپیش از تمامی کسانی که ما را با نظرات و راهنمایی‌های گرانب‌هایشان کمک و یاری می‌نمایند، کمال تشکر را دارد.

itsn ads




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: