جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
بهسازی 2ایستگاه مترو در جنوب تهران

به گزارش اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 20 همزمان با ماه های پایانی سال، بهسازی محوطه های بیرونی ایستگاه های مترو شهرری و جوانمرد قصاب را در دستور کار مدیریت شهری قرار داد.

منصور کتانباف در جریان بازدید از ایستگاه های خط یک متروی تهران که با حضور مدیران این خط انجام شد، گفت: با توجه به استقبال گسترده شهروندان و به منظور افزایش مطلوبیت استفاده از حمل و نقل عمومی، فضاسازی مناسب محوطه های بیرونی ایستگاه های جوانمردقصاب و شهرری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

کتانباف افزود: اجرای نورپردازی های ویژه، بهسازی المان های شهری و ترمیم فضاهای سبز و نماهای بصری از جمله فعالیت های پیش بینی شده است که به زودی عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: به منظور بهینه سازی خدمات رفاهی به شهروندان، بهسازی نمازخانه و دیگر فضاهای عمومی ایستگاه ها نیز انجام می شود.  

کتانباف با اشاره به اجرای طرح خط سفید با رویکرد جلب مشارکت شهروندان، گفت: این طرح زیست محیطی در دو قالب آموزش شهروندی و بهسازی زیرساخت های ترافیکی به اجرا در آمده است تا شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق شوند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تاکنون 21 هزار دانش آموز و 6 هزار راننده در خصوص مبانی ترافیکی آموزش دیده اند و با اهداف طرح خط سفید آشنا شده اند، افزود: در راستای بهسازی زیرساخت های ترافیکی نیز، 86 معبر اصلی و پرتردد منطقه 20 آماده سازی شده است تا شرایط برای مشارکت شهروندان تسهیل شود.

به همراه معاونین اجرایی و مدیران خط یک مترو از ایستگاه های متروی شهرری و جوانمرد قصاب بازدید کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: