جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
طرح بیمه تاکسیرانان در حال اجراست

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت: با اقدامات خوب سازمان تأمین اجتماعی بیمه رانندگان تاکسیرانی در حال اجرا است و خوشبختانه با پیگیری های صدا و سیما ، سازمان تاکسیرانی و حمایت های دولت این اقدام صورت گرفته است.

دکتر مسعود طبیبی در گفتگو با خبرنگارشهرداری نیوز،افزود : بحث بسیار مهمی که باید در مورد این طرح انجام شود پایدار بودن و تداوم بیمه تاکسیداران است که نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد و به حال خود رها نشود.

وی در ادامه افزود: ثبت نام رانندگان تاکسی در اکثر شهرها در حال انجام است و هنوز آمار دقیقی گزارش نشده و امیدواریم که تا دو ماه آینده روند ثبت نام ادامه داشته باشد و دولت حمایت های لازم را بعمل آورد.

طبیبی تصریح کرد: اتحادیه تاکسیرانی به دنبال حمایت از پایداری این طرح است و از دولت درخواست داریم در یک بازه زمانی حداقل دو سال سهم بودجه را در این خصوص حفظ نموده و سعی در توسعه برنامه داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد : دولت این تعهد را تقبل کرده و از این مقطع زمانی به بعد نوبت تاکسیرانی است تا به مردم خدمات مناسب ارائه کرده و در زمینه ارتقا و تحرک بیشتر در این ناوگان تلاش نماید  .

دکتر طبیبی در پایان گفت : هدف اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ساماندهی رانندگان تاکسی از نظر تامین بیمه بوده و امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به خوبی انجام دهیم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: