جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 بهمن 1394     
اجرای محدودیت های ترافیکی در خیابان آزادی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 تهران از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در تقاطع خیابان آزادی - استاد معین خبر داد و گفت: این طرح وارد فاز اجرایی شده و در مرحله تجهیز کارگاه قرار گرفته است.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: با ادامه جنوب خیابان استادمعین و گذر از پادگان جی و اتصال به خیابان 30 متری جی ، این محور شریانی کارکرد بزرگراهی به خود گرفته و قسمت اعظمی از بار ترافیکی محدوده خیابان آزادی کاهش می یابد.

شهردار منطقه 9 افزود: در حال حاضر این طرح در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و شهروندان به واسطه این فاز اجرایی با محدودیت های ترافیکی روبرو خواهند شد و تابلوهای راهنمای مسیر نیز در محورهای شرقی و غربی خیابان آزادی نصب شده است.

وی در خصوص تغییرات شکل گرفته در محور استاد معین نیز گفت: ایستگاه تاکسی میدان استاد معین حدود 50 متر به سمت جنوب در خیابان خالقیان منتقل شده است.

حسینی ادامه داد: تقاطع استادمعین در خیابان آزادی مسدود شده و رانندگان جهت ادامه مسیر به جنوب بلوار استادمعین از مسیرهای جایگزین می توانند استفاده کنند.

وی اظهار داشت: محورهای نجارزادگان ، میرقاسمی ، دهقان و شجاعی مسیرهای جایگزین جهت دسترسی به استادمعین و از آنجا به طوس ، دامپزشکی ، دستغیب و نوری نیارکی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه جهت سهولت تردد شهروندان در محور استاد معین نیز اقدامات ویژه ای در نظر گرفته شده است نیز گفت: کریدور پیاده رویی برای تردد عابرین پیاده نیز ایجاد شده تا از این طریق شهروندان دسترسی مناسبی از طریق پل عابر پیاده به ایستگاه بی آرتی و مترو استادمعین داشته باشند.

به گفته وی شهروندان با صبر و شکیبایی خود می توانند ما را در اجرای این پروژه مهم و اثر گذار برای منطقه 9 یاری کنند و قطعا اجرای این پروژه خدمات ویژه ای را به شهروندان این بخش از پایتخت ارائه می کند.

حسینی خاطرنشان کرد: هرگونه محدودیت ترافیکی جدید در راستای اجرای این پروژه در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید تا مشکلی جهت رسیدن به مقصدشان پیش نیاید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: