جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
فروش بلیط حمل و نقل عمومی در کالیفرنیا از طریق تلفن همراه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Masabi، شرکت پیشگام در خرید بلیط و جمع آوری کرایه حمل و نقل از طریق تلفن همراه انتخاب شده است تا سیستم بلیط تلفن همراه JustRide خود را برای سازمان حمل و نقل Metrolink در جنوب کالیفرنیا آماده سازد.

پلتفرم JustRide این شرکت یک سیستم خرید بلیط و جمع آوری کرایه از طریق تلفن همراه است. این سیستم شامل برنامه های ممتاز برای خرید، نمایش و بررسی بلیط با زیرساخت های پشتیبانی برای پرداخت ایمن، مدیریت بلیط، خدمات مشتری، گزارش و تجزیه و تحلیل در زمان حقیقی است. بلیط های تلفن همراه پس از یک آزمایش موفق برای حمل و نقل در هفت خط Metrolink و حدود 60 ایستگاه موجود خواهند بود.

Masabi برنامه اعتباری Inspect را عرضه کرده که برای تجهیزات iPhone و اندرویدی موجود است و اکنون در شبکه Metrolink استفاده می شود. هم چنین بارکد خوان های اوپتیکال نیز در ایستگاه ها نصب خواهند شد تا بلیط های خریده شده توسط تلفن همراه بتوانند گیت ها را باز کنند. امسال مسافران هر هفت خط Metrolink می توانند بلیط خود را از طریق تلفن همراه خریداری کرده و در اتوبوس های شهری، اتوبوس های شاتل، راه آهن و خطوط مترو از آن ها استفاده کنند.

مدیرعامل Masabi، Brian Zanghiگفت: "بلیط خریدن از طریق تلفن همراه به یک نیاز اصلی برای حمل و نقل در ایالات متحده و تمام دنیا تبدیل شده است. پس از موفقیت این سیستم در نیویورک، بوستون، لندن و آتن اکنون مفتخریم که لس آنجلس را نیز به مجموعه شهرهای بزرگ دارای این تکنولوژی اضافه کرده ایم. ما در ادامه تلاش خود JustRide را برای مسافران جنوب کالیفرنیا نیز ارائه می دهیم."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: