جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
انتخاب شرکت کنترل ترافیک به عنوان شرکت برتر و فعال در زمینه شهر هوشمند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،شرکت کنترل ترافیک تهران در دومین کنفرانس شهر هوشمند با رویکرد توسعه اقتصادی و زیرساخت ها، به عنوان شرکت برتر و فعال در زمینه شهر هوشمند انتخاب گردید و تندیس برتر به همراه لوح تقدیر این کنفرانس را دریافت نمود.

دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند با هدف توسعه کاربردی شهر هوشمند و اهمیت اقتصادی آن در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی به همت دولت دانا مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری با حضور سخنرانانی از ایران و جهان، پنجم و ششم بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی آدینه برگزار گردید.

مخاطبان این کنفرانس، شهرداران، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارتخانه ها، استانداریها، دستگاه های اجرایی و شهرداریها کشور، مدیران عامل شرکت های خصوصی و فعالان حوزه فاوا و ... بودند.

 همچنین همزمان با این کنفرانس که با حضور مدیران و کارشناسان فاوای دستگاه های اجرایی و شهرداری ها برگزار گردید، نمایشگاه دستاوردهای دولت هوشمند، شهر هوشمند (دولت دانا) و نخستین اجلاس مجمع مدیران فاوای کشور برگزار شد.

در این نمایشگاه دستاوردهاي شرکت کنترل ترافیک در حوزة توسعه الکترونیکی تجهيزات، سيستم ها، نرم افزارهای تخصصي ترافيکي و سامانه های هوشمند مدیریت شهری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: