جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
کدام منطقه پایتخت بالاترین سرانه پسماند اداری را دارد؟

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: تولید پسماند با سطح معیشتی خانواده ها رابطه مستقیمی دارد به گونه ای که به هر میزان که درآمد خانواده ها بیشتر بوده و سطح بالاتری داشته باشد، تولید پسماندهایشان بیشتر خواهد بود.

حسین جعفری ، با بیان اینکه تولید پسماند با سطح معیشتی خانواده ها رابطه مستقیم دارد، گفت: به هر میزان که درآمد خانواده ها بیشتر بوده و سطح بالاتری داشته باشد، تولید پسماند هایشان بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در تقسیم بندی مناطق نیز خود را نشان می دهد، ادامه داد: توزیع جمعیتی و سطح معیشت در شهر تهران بسیار متفاوت است. به گونه ای که قاعدتا وضعیت رفاه و معیشت شهروندان با سرانه پسماند رابطه مستقیمی دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه سرانه تولید پسماند در مناطق 22گانه شهر متفاوت است، اضافه کرد: به عنوان نمونه در بازار تهران به دلیل اینکه خرید و فروش بیشتر بوده و کاغذ و مقوای بیشتری در بازار مورد استفاده قرار می گیرد، تولید پسماند خشک بسیار بالاست. بنابراین در منطقه 12 تولید پسماند از جنس کاغذ و مقوا بیشتر از سایر مناطق است.

جعفری با بیان اینکه از بین مناطق 22 گانه شهر تهران منطقه 6 به دلیل وجود ادارات مختلف در سطح منطقه پسماندهای اداری بیشتری دارد، ادامه داد: این موضوع در سطح هر ناحیه و بسته به پرتراکم بودن هر ناحیه در هر منطقه متفاوت خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: