جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 3 مرداد 1393     
دیدار شهردار از برنامه های فرهنگی پایتخت در ماه رمضان

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار پایتخت با حضور در بوستان نهج البلاغه و دریاچه چیتگر از روند اجرای ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی «فصل زندگی» در ایام ماه مبارک رمضان بازدید کرد.

محمدباقر قالیباف در ادامه بازدیدهای شبانه اش، از نمایشگاه بزرگ ترین قرآن خطی جهان دیدن کرده و از نزدیک در جریان نحوه ارایه آموزش های مربوط به «سبک زندگی» و «خانواده سالم دینی» قرار گرفت.

 وی همچنین با حضور در خیابان مقاومت، از غرفه های مربوط به مقاومت مردم مظلوم فلسطین دیدار و طومار حمایت از حرمین شریفین را امضا کرد.

علاوه بر این دکتر قالیباف از غرفه های حجاب و عفاف، مشاوره های مذهبی و اجتماعی، خدمات مددکاری، سلامت در ضیافت، معرفی سوغات اقوام، معرفی محصولات پزشکی و محصولات کارآفرینی، بازی و سرگرمی و بخش کودک و نوجوان بازدید کرد و با دست اندرکاران این غرفه ها به گفت و گو پرداخت.

 وی همچنین در بخش تفریحات ورزشی واقع در بوستان های نهج البلاغه و دریاچه چیتگر حضور یافت و امکانات درنظر گرفته شده برای شهروندان را بررسی کرد.

 پیش از این نیز شهردار تهران با حضور در بوستان های قائم، بسیج و پلیس از نحوه اجرای ویژه برنامه های «فصل نیایش» بازدید کرده بود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: