جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 مرداد 1393     
افزایش تعداد بوستان های منطقه 4

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت :به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه ، دو بوستان در منطقه 4 به بهره برداری رسید.

حمید ناصحی افزود: با توجه به وسعت منطقه 4 و به منظور استفاده یکسان شهروندان منطقه از سرانه فضای سبز ،دو بوستان جدید به نام های ارس و گل در محله کوهک احداث شد.

وی ادامه داد: بوستان ارس با 2100 متر مربع در ناحیه 2 احداث شد و در حال حاضر معابر فضای سبزآن نیز در حال تکمیل است و معابر بوستان گل با مساحت 3000 متر مربع در محله نیرو دریایی تکمیل شده و کاشت فضای سبز آن نیز آغاز شده است.

معاون امورشهری و محیط زیست منطقه 4 افزود: پس از تکمیل این بوستانها ،بهسازی و مناسب سازی محوطه درختکاری شده ، زمین های بازی ، ایستگاه های ورزش صبحگاهی و ست های ورزشی بوستان ها برای حضور بیشتر شهروندان بویژه بانوان در فصل تابستان را در بوستان ها در دستور کار قرار گرفته است.

ناصحی افزود: در حال حاضر منطقه 4 با داشتن 247 بوستان بیشترین فضای سبز را در بین مناطق 22 گانه دارا است که با احداث این دو بوستان تعداد بوستان های منطقه به 249 رسید.

ناصحی در ادامه به کاشت نشاء فصلی در بوستانها و فضای سبز این منطقه اشاره کرد وگفت: کاشت نشاء فصلی  شامل ناز ، آشلانتوس و کوکب کوهی درسطح نواحی و بوستانها همچنان در حال انجام است جمله نقاطی در منطقه که هفته گذشته عملیات کاشت در آن انجام شده می توان به رمپ و لوپ بزرگراه شهید باقری ،کلبه (فضای سبز انتهای خیابان استخر)،سامانه سرا ، مقابل تره بار قنات کوثر اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: