جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 مرداد 1393     
بازدید شهردار تهران از فعالیت های فرهنگی بوستان ها در ماه رمضان

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار پایتخت شب گذشته با حضور در بوستان های منتخب مناطق 4، 14 و 18 از روند برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی «فصل نیایش» همزمان با ماه مبارک رمضان بازدید کرد.

محمد باقر قالیباف، شب گذشته به همراه حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهردار منطقه چهار و جمعی از مدیران شهری با حضور در بوستان پلیس، به بازدید از روند اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی در جریان این بازدید با روند ارایه خدمات در غرفه های تهران گردی، مقاومت اسلامی، سبک زندگی نوین، جاهلیت مدرن و تاثیرات ماهواره ای، نمایشگاه کتاب و غرفه های مربوط به حجاب و عفاف و عرضه البسه اسلامی آشنایی پیدا کرد.

قالیباف همچنین در غرفه های مربوط به کانون های مختلف محلی، پارک ترافیک، صنایع دستی، فناوری های دیجیتال و آموزش های فرهنگی، دینی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان حضور یافت و با تعدادی از دست اندرکاران اجرای برنامه های فرهنگی به گفت و گو پرداخت.

شهردار تهران در ادامه بازدید شبانه خود به بوستان قائم واقع در منطقه 18 رفت و از روند ارایه خدمات فرهنگی و اجتماعی در فضای 10 هکتاری پارک قائم به شهروندان جنوب غرب تهران بازدید کرد.

در جریان این بازدید که با حضور شهردار منطقه 18 و جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد، شهردار پایتخت ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام به بخش های مربوط به عفاف و حجاب، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، خانه علوم و فنون و آموزش های دینی و مذهبی رفت و از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه های «فصل نیایش» قرارگرفت.

وی همچنین با حضور در بوستان بسیج واقع در منطقه 14 شهرداری تهران به همراه شهردار این منطقه از غرفه های متعدد اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و کارآفرینی بازدید و با تعدادی از غرفه داران گفت و گو کرد.

در جریان این بازدیدها جمعی از شهروندان به طرح دغدغه ها، مسایل و مشکلات خود با شهردار تهران پرداختند و دکتر قالیباف نیز دستورات لازم به منظور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: