جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 تير 1393     
کمیته حمل و نقل انگلستان 44 طرح حمل و نقل عمومی را تصویب کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،تمامی 44 پروژه پایدار حمل و نقل در سراسر انگلستان،در سرمایه 64 میلیون یورویی از پروژه های حمل و نقل محلی پایدار دولت انگلستان در سال 2015-2016 سهمیم هستند.

پروژه های انتخاب شده توسط DOT سرمایه های تطبیقی را فراهم می کنند،بنابراین افزایش سرمایه کلی به حدود 375 میلیون یورو می رسد.حدود 100 میلیون یورو از این سرمایه توسط دولت های محلی از محل رشد سرمایه های ناحیه ای تامین خواهد شد.

DOT در بیانیه ای اعلام کرد:این بدین معناست که به ازای هر 1 یورویی که کمیته حمل و نقل در سرمایه های حمل و نقل محلی پایدار سرمایه گذاری کند،بعد از 6 سال 5.70 یورو بازگشت سرمایه خواهیم داشت.

از مردم می خواهیم نوعی از سفر را انتخاب کنند که از ازدحام و میزان کربن در هوا بکاهد،و موجب ایجاد فواید اقتصادی و زیست محیطی گردد.

پروژه های انتخاب شده شامل برنامه توسعه جاه طلبانه مسیر دوچرخه سواری Birmingham،مسیر دسترسی Devon2،پروژه ای آموزشی که دانش آموزان را برای استفاده دائمی از حمل و نقل عمومی تشویق می کند،افزایش استراتژیک مسیر دوچرخه سواری در Lancashire و برنامه Tamworth  برای بهبود و به کار گیری آموزش دوچرخه سواری و همچنین استفاده از گذرگاه ها.

مقامات محلی ملزم هستند نشان دهند که پروژه های آنان باعث رشد اقتصادی می شود،به محیط زیست سود می رساند،مردم را به دوچرخه سواری و پیاده روی تشویق می کند،سلامتی را در جامعه بهبود می بخشد و گذرگاه های حمل و نقل بهتری ایجاد می کند.

وزیر حمل و نقل،Baroness Kramer،گفت:میخواهیممردم نوعی از سفر را انتخاب کنند که باعث از بین رفتن ازدحام و کربن در هوا شود و منافع اقتصادی و زیست محیطی برساند.این سرمایه گذاری ها انتخاب را برای میلیون ها نفر در سراسر کشور با دادن برنامه حمل و نقل پایدار جدید در انگلستان آسان تر می نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: