جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 تير 1393     
توجه به نقش معاینه فنی در حفظ سلامت و جان شهروندان

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز ؛ قائم مقام معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران در مراسم تكريم و معارفه مديرعامل ستاد معاينه فني خودروهاي تهران که در محل ستاد برگزار شد گفت : محوري ترين فعاليت شهرداري براساس برنامه 5 ساله دوم معطوف به معاينه فني در بحث محيط زيست و كاهش آلودگي هواي شهر تهران است.

بهروز در خصوص نقش و جایگاه ستاد معاینه فنی  بیان داشت: با توجه به جایگاه معاينه فني در حفظ جان، مال و سلامت شهروندان و محوريت آن براي شهرداري و معاونت حمل و نقل ، عملكرد ستاد دارای اهمیت وي‍ژه است و به رغم آنكه ستاد معاينه فني از تعداد نيروي انساني محدودي برخوردار است، مسئوليت ها روز به روز بيشتر شده كه اين مسئله نشات گرفته از زحمات و ايده هاي تازه ستاد است.

 وی با اشاره به جلسات اخير در وزارت كشورخاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد شایسته و كيفيت بخشی ستاد در چندسال اخير، مراكز معاينه فني تهران در مقایسه با ساير شهرهاي داراي اين نوع خدمات از لحاظ كيفي پيشي گرفته و در حال حاضر وزارت كشور تمايل دارد در اين حوزه از توانمندي هاي ستاد معاينه فني خودروهاي تهران الگو برداري کرده  و از تجربیات آنها استفاده کند.

مهندس بهروز ضمن اشاره به توانمندي هاي مديريتي، تخصصي و سوابق اجرايي مهندس آذروش اظهار اميدواري كرده و عنوان کرد: مجموعه ستاد همچون گذشته تمام تلاش خود را جهت پويايي و انجام رسالت خود به انجام رسانده و شایسته است در جهت بهبود وضعيت معاينه فني در سطح كشور، دانش و توانمندي خود را در بحث نظارت در اختيار سایر سازمان هاي مرتبط قرار دهد.

مهندس آذروش در ادامه گفت: اين مجموعه به لحاظ هويت سازماني و وضعيت نامطلوب مراجعات به مراكز داراي مشكلات زيادي بوده كه با توجه به تكليفی که از جانب معاونت حمل ونقل و ترافيك بر دوش ما نهاده شده، این ستاد خود را مكلف به اداي تكليف مي داند و قطعاً حل اين مسئله با تلاش مضاعف همكاران و حركت هاي جديد و ابداعات نو قابل تحقق خواهد بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اهميت نقش معاينه فني در حفظ جان، مال و سلامت شهروندان مجموعه بايستي با خط مشي مشخص و برنامه ريزي شده در راستاي برنامه 5 ساله دوم شهرداري تمام تلاش خود را در جهت از پيش رو برداشتن مشكلات و جلب رضايت مردم كه همانا جلب رضايت پروردگار است انجام دهد.

بهروز در پايان با آرزوي موفقيت براي آقاي مهندس آذروش گفت: با توجه به اهميت جايگاه معاينه فني در برنامه پنج ساله دوم معاونت حمل ونقل وترافيك ، تمام تلاش خود را جهت حمايت از مجموعه ستاد انجام خواهد داد.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير و هديه اي از زحمات مديرعامل سابق ستاد معاينه فني خودرو تقدير به عمل آمد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: