جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 تير 1393     
استقبال مردم از برنامه های آموزشی شهرداری منطقه 19

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون شهری وفضای سبز منطقه 19 از برگزاری دوره های آموزشی گیاهان قرآنی در مساجد و اماکن مذهبی منطقه خبر داد.

مسعود سلیمی با اشاره به استقبال شهروندان منطقه از این دوره ها گفت: طبق برنامه ريزي انجام شده از اول ماه مبارك رمضان تاكنون آموزش گياهان قرآني در 25مسجد منطقه و 16حسينيه انجام شده است و تا پايان ماه مبارك رمضان نیز در ساير مساجد، حسينيه ها ، دارالقرآن ها و سراهاي محلات و پايگاه هاي بهداشت اجرا مي شود.

به گفته وی بهره مندان پس از آموزش ضمن دريافت هدايايي از قبيل گلدان آپارتماني، هفته نامه آموزشي، بروشور، گردونه و نيز تقويم آموزشي مي توانند از مشاوره گياه پزشكي به صورت حضوري و تلفني نيز استفاده كنند.

وی افزود: طرح آموزش به نوروزه داران و برپايي سفره افطار در مسجد سيد الشهدا در شب ميلاد امام حسن مجتبي (ع) به همراه اهدای گل و برگزاري كلاس هاي آموزشي مختلف در زمينه خوراكي ها و نوشيدني هاي افطار، كنسرو ،خشكبار و زعفران از برنامه هاي آموزشي مرکز مشاوره و آموزش گل و گیاه منطقه در ایام ماه مبارک بوده است.

سلیمی در ادامه به گسترش مراکز آموزش گل وگیاه اشاره کرد و افزود: در پاسخ به استقبال و درخواست شهروندان مرکز دیگری در ناحیه یک این منطقه طی سال جاری احداث خواهد شد.

وی انجام طرح های تحقیقاتی را از دیگر فعالیتهای مرکز آموزش و گل و گیاه منطقه دانست و گفت: تاکنون چند طرح تحقيقاتي پژوهشي توسط این مرکز ارائه شده كه از جمله آن طرح مبارزه بيولوژيك با آفت كليدي سوسك برگخوار نارون ، شناسايي و كاشت گونه هاي گياهي اثر گذار در كاهش آلودگي هوا و مقاوم به شرايط آب و هواي تهران و شناسايي محيط هاي مناسب براي پرورش گياهان آپارتماني است که پس از نيل به نتيجه در شكل وسيع تر اجرا خواهد شد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: