جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 تير 1393     
شاخص ترین ویژگی تهران بوستان های آن است

به گزارش گروه کلان شهر های شهرداری نیوز،سفیر بوسنی و هرزگوین فضای سبز شهر تهران را بی نظیر توصیف کرد و گفت: مشتاق گسترش روابط بین شهری کشورمان با تهران هستیم.

نیجازکارداک لینجا درباره تهران گفت: تهران شهر بسیار شگفت انگیز و زیبایی است که با بوستان ها و فضاهای سبز زیبا و بیشمار و بزرگراه ها و زیرساخت های بسیار خوب ساماندهی  شده است. به نظر من وضعیت شهر تهران از بسیاری از شهرهای اروپا به عنوان پایتخت بهتر است .

سفیر بوسنی و هرزوگوین شاخص ترین ویژگی شهر تهران را پارک ها و بوستان های پایتخت عنوان و بیان کرد: به ویژه در اردیبهشت ماه که از کشورم به تهران آمدم باغ ها و پارک های تهران بسیار زیبا بودند.

سفیر بوسنی و هرزگوین درخصوص گسترش روابط شهری بین تهران و شهرهای این کشور اظهارکرد: یکی از اهداف و نیات ما در ارتباط با مجموعه مدیریت شهر تهران رقم خوردن روابط بین شهری است که در کنار آن مردم سارایوو و شهرهای مختلف بتوانند به شهرهای تاریخی ایران همچون اصفهان و شیراز و به ویژه پایتخت آن یعنی تهران سفر کنند.

وی تاکید کرد: مردم ایرانی و به ویژه تهرانی ها مردم مهربانی هستند و ما مشتاق گسترش روابط شهری و سفر ایرانی ها به بوسنی نیز هستیم




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: