جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 تير 1393     
کارگاهای ساختمانی موظف به استفاده از مه پاش هستند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: طی نامه‌ای که به رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر فرستادیم درخواست کردیم تا استفاده از مه‌پاش برای همه کارگاه‌های عمرانی و ساختمانی اجباری شود.

محمدهادی حیدرزاده در رابطه با فعالیت‌های کارگاه‌های ساختمانی گفت: در شرایط اضطرار تمام فعالیت‌های عمرانی از جمله کارگاه‌های ساختمانی، متوقف می‌شود. اما توصیه ما این است که از مه پاش برای این گونه فعالیت‌ها استفاده شود؛ همانطور که ما برای کنترل آلودگی‌های نقطه‌ای مانند معادن، فعالیت‌های عمرانی، کارگاه‌های عمرانی و غیره از مه‌پاش استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: استفاده از مه‌پاش به عنوان ابزاری برای مدیریت آلودگی هوا قابل قبول نیست و تنها برای مدیریت آلودگی نقطه‌ای از آن استفاده می‌کنیم.

مدیر کل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در هفته محیط زیست برای چند معدن در شهرقدس مه‌پاش را افتتاح کردیم گفت: امیدواریم در دستورالعمل همه معادن مکلف باشند از این سیستم استفاده کنند.

حیدرزاده افزود: بر اساس نامه‌ای که به حافظی - رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران فرستادیم درخواست کردیم که این موضوع در شورای شهر تصویب شود تا همه کارگاه‌های عمرانی و ساختمانی مکلف به استفاده از مه‌پاش باشند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: