جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 تير 1393     
چه اتفاقی می افتد اگر یک کمپانی فوق مدرن اتومبیل قطار شهری طراحی کند؟

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،Ken Okuyama متولد Yamagata،که در زمینه طراحی اتومبیل معروف است،به تیم طراحی قطار مدرن کروز پیوست.

ظرفیت این قطار حداکثر 34 مسافر است،این قطار کروز از 10 واگن تشکیل شده که شامل 5 سوئیت،یک سوئیت فوق مدرن،2 دیوار شیشه ای برای مشاهده ماشین های اطرف،یک ماشین نهار خوری و اتق نشیمن تشکیل شده است.

Ken Okuyama سرپرست به عنوان طراح برای شرکت General Motors،طراح ارشد برای Porsche AG، و مدیر طراحی Pininfarina،کمپانی که پایه فعالیت های Ferrari Enzo و Maseratti بوده است،فعالیت می کرده است.

بنا بر نظر کمپانی او،Ken Okuyama،می خواست قطاری طراحی کند که به مسافران اجازه خواهد داد تا غوطه وری در زمان و فضا را در حالی که از مناظر طبیعی و فرهنگ ژاپن لذت می برند،احساس کنند.

یکی از مشخصات منحصر بفرد این قطار واگن تماشا در جلوی قطار است که این امکان را می دهد تا مسافران در جلوی قطار به تماشا بپردازند.سایر واگن های مختص تماشا در عقب قطار وجود دارند.

کمپانی راه آهن JR می گوید که این قطار با مبلمان سنتی و طراحی ژاپنی ساخته می شود.اتاق نشیمن به طور مثال،در منحنی خوش ساختی قرار دارد و جزئیات دکور از درختان الهام گرفته اند.

همه سوئیت ها سرویس خصوصی با دوش و توالت دارند.

قسمت بالایی مخصوص خواب،در شکافی در سوئیت فوق مدرن قرار دارد که برای 4 نفر جای خواب دارد.در قسمت پایین 2 تخت دونفره وجود دارد.در قسمت بالا نهار خوری سنتی ژاپنی است که نشیمنگاه هایی در روی زمین دارد.

این قطار هم در ریل الکتریکی و هم غیر الکتریکی قابلیت حرکت دارد.

تا سال 2017 نمی توان صبر کرد؟

قطار کروز فوق مدرن شرکتJR شرقی اولین قطار به این سبک در ژاپن نیست.

قطار 7 ستاره Kyushu شرکت JR ،که شامل مولفه های ژاپنی و غربی است،در سال 2013 شروع به کار کرد.

این قطار تنها در جزیره Kyushu سفر می کند و 14 اتاق مهمان مدرن،2 سوئیت فوق مدرن،3 سوئیت برای مقامات،ماشین نشیمن،ماشین غذا خوری و بار(کافه) دارد.

مهمانان می توانند اقامت دو روزه یا سه روزه را انتخاب کنند.

نام 7 ستاره بیان کننده نام 7 مقام ریاستی Kyushu،7 واگن قطار و 7 تا از مهم ترین جاذبه های توریستی جزیره است.(طبیعت،آشپزی،بهار گرم،تاریخ/فرهنگ،مکان های روحانی و معنوی، مهمان نوازی های محلی و دیدار مناظر است.)

کسانی که می خواهند با این قطار سفر کنند باید به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.قیمت ها از 180000 ین ژاپن(1765 دلار) برای هر فرد در یک اقامت 2 روزه شروع می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: