جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 تير 1393     
کاهش تولید 18کالای صنعتی

ایسنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت در مجموع آمار تولید 40 قلم کالای صنعتی و معدنی را اعلام کرد که در این بین تولید 18 قلم در سال گذشته با افت مواجه شده است.

براین اساس تولید محصولات فولادی، کاتد مس، سیمان، انواع سواری+ون+دودیفرانسیل، وانت، اتوبوس و مینی بوس، کامیون کشنده، روغن نباتی، کارتن، LAB، DMT، دوده، پتروشیمی، الیاف اکریلیک، ماشین لباسشویی، کولر آبی، الکتروموتور و ال سی دی+ال ای دی در سال گذشته با کاهش مواجه شد.

 در بین اقلام فوق بیشترین میزان کاهش به ترتیب مربوط به کامیون کشنده به میزان 56.8 درصد، اتوبوس و مینی بوس به میزان 52.3 درصد، الیاف اکریلیک به میزان 32.2 درصد و DMT به میزان 27.1 درصد بوده است.

از سوی دیگر بیشترین میزان رشد تولید اقلام صنعتی و معدنی در سال 1392 نیز متعلق به پودر شوینده به میزان 18.1 درصد، سموم دفع آفات نباتی به میزان 14.6 درصد و چرم به میزان 14.2 درصد بوده است.

همچنین تولید اقلام فولاد خام، آلومینیوم، شمش آلومینیوم، آلومینا، سنگ آهن، کنسانتره زغال سنگ، ریخته گری (چدن و فولاد)، دارو، لاستیک خودرو، کاغذ، نئوپان، فیبر، روغن موتور و صنعتی تصفیه اول، الیاف تاپس پلی استر، نخ پلی استر، نخ سیستم پنبه ای و ترکیبی الیاف مصنوعی، فرش ماشینی، انواع پایپوش و یخچال و فریزر در سال گذشته با رشد مواجه شد.

جالب اینجاست که با گذشته بیش از سه ماه از ابتدای سال جاری وزارت صنعت، معدن و تجارت آمار دوازده ماهه سال قبل را همچنان جزو آمار مقدماتی خود اعلام کرده که با این حساب احتمال تغییر در برخی از اعداد مربوط به تولید کالاها وجود دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: