جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 تير 1393     
تلویزیونی که لوله می‌شود/عکس

فارس: کارشناسان معتقدند ظرف چند سال آینده می‌توان تلویزیون‌ها را لوله کرد و با خود این طرف و آن طرف برد و مثل یک روزنامه از آن استفاده کرد.
به گزارش کی ویو، این رویایی است که شرکت ال جی در مورد آینده تلویزیون‌ها ترسیم کرده و نمونه‌ای از آن را هم در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

 


 این شرکت برای اولین بار یک تلویزیون مقوایی 18 اینچی را طراحی کرده که به طور کامل قابل لوله کردن است و با استفاده از آن می‌توان یک تلویزیون را به راحتی حمل و نقل کرد.
دقت این تلویزیون تاشدنی برابر با یک میلیون مگاپیکسل است و تاکردن و حمل و نقل آن تاثیر منفی بر روی کیفیتش نخواهد گذاشت. برای طراحی این تلویزیون به جای استفاده از پلاستیک‌های متعارف از ماده‌ای به نام فیلم پلی مید استفاده شده که ضخامت نمایشگر تلویزیون را به میزان چشمگیری کاهش داده و انعطاف خوبی نیز دارد.
این نمایشگر تاشدنی در مقایسه با نمایشگرهای ال سی دی از کیفیت و وضوح بیشتری نیز برخوردار است. در آینده با پیشرفت فناوری امکان عرضه این نمایشگرها در ابعاد 50 اینچ هم وجود خواهد داشت. این شرکت اظهار امیدواری کرده که از سال 2017 عرضه تلویزیون‌های تاشدنی فوق دقیق 60 اینچی را آغاز نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: