جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 تير 1393     
سیل و به زیر آب رفتن ماشین ها در شهرهای روسیه بر اثر بارش شدید باران

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،باران شدید در شهر Izhevsk در مرکز روسیه،باعث جاری شدن سیل و غوطه ور شدن ماشین ها روی آب شد.باران نه تنها باعث اختلال در حمل ونقل شهر شدبلکه همانطور که شهروندان شکایت می کردند باعث لکه دار شدن آبروی مدیریت شهری در شبکه های اجتماعی شد.

باران در شهر Izhevsk در روز جمعه آغاز شد،بسیاری از خیابان ها دچار آب گرفتگی شد و عبور و مرور را به طور کلی مختل کرد.

مقامات شهر اعلام کردند که از وضعیت آگاهی دارند و سپس گزارش شد که سرویس خدمات شهری آب موجود در خیابان را جمع آوری کرده وخیابان را از وجود سنگ هایی که توسط سیل آورده شده بود پاکسازی کردند.

اما در روز دوشنبه تنها یک ساعت بعد از ریزش باران شدید،خیابان های شهر Izhevsk تبدیل به رودخانه شدند.یک گروه محلی در شبکه اجتماعی Vkontake در روسیه با سیل عکس هایی که در آن ماشین های غوطه ور در آب در خیابان نشان داده می شد روبرو شد.در بعضی از مسیرها آسفالت ها توسظ سیل دچار آسیب شد و از بین رفت.بعضی از مسیرهای حمل ونقل عمومی در شهر از کار افتادند.

یک مرکز خرید در شهر به شدت دچارآسیب شد،مردم مجبور بودند برای دسترسی بهماشین های خود در محل پارک قبل از غوطه وری ماشین خود به سمت آن شنا کنند.

منابع همچنین اعلام کردند که در یک ساختمان نظامی در پارک شهر حریق بزرگی اتفاق افتاده که توسط باران مهار شده است.

نشت گاز در این پارک به سرویس حوادث گازی گزارش شده بود.پرسنل این مرکز به پاکسازی این شعله حریق پرداختند.

عابرین پیاده که آن ها نیز تحت تاثیر شرایط قرار گرفته بودند،با تعجب مشاهده کردند که پله هایی که به سمت تالاب شهر منتهی می شود،تبدیل به یک آبشار شد و تالاب های جدیدی جلوی منازل آن ها ایجاد شد.

در حالی که مردم شهر Izhevsk در حال ارسال عکس های کشتی نوح در شبکه های اجتماعی بودند،بحث هایی جاری بود که آن ها یک کشتی هم برای خود بسازند.

بنگاههای خبری ناحیه اعلام کردند که از طرف مسئولین هیچ اظهار نظری صورت نگرفته است.

در روز شنبه بعد مرکز مدیریت بحران های ملی وزارت حوادث روسیه کنترل اوضاع در شهر Izhevsk را در دست گرفت .امداد رسانان اعلام کردند که 20 خانه در شهر در اثر سیل از بین رفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: