جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 تير 1393     
سوسیچ پیشنهاد ایران را رد کرد

تسنیم: با وجود اینکه تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین در اولین حضورش در رقابت‌های جام جهانی موفق به صعود از مرحله گروهی جام بیستم نشد رسانه‌های سارایوو گزارش دادند سافت سوسیچ، سرمربی بوسنی که پیش از این اعلام کرده بود از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، احتمالاً در پست خود باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش شبکه رادیو و تلویزیونی «B92» صربستان، سوسیچ که قراردادش با فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین به پایان رسیده پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای سرمربیگری تیم ملی ایران دریافت کرده اما او این پیشنهاد همکاری را نپذیرفته و انتظار می‌رود تا رقابت‌های یورو 2016 همچنان روی نیمکت بوسنی بنشیند.

سوسیچ در گفت‌و‌گو با روزنامه «Dnevni Avaz» بوسنی در خصوص آینده کاری‌اش گفت: هرگز نگفته‌ام که قصد جدایی از تیم ملی بوسنی را ندارم یا می‌خواهم از این سمت کناره‌‎گیری کنم. با وجود اینکه قراردادم با این تیم به پایان رسیده اما پیش از هر چیز باید ببینم چه اتفاقی بین من و فدراسیون بوسنی‌و‌هرزگوین خواهد افتاد. بعد از آن است که باید ببینم تکلیف چه خواهد بود.

وی افزود: در چند روز اخیر خبری نبوده پس نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. احتمالاً بعد از جلسه‌ای که کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین برگزار خواهد کرد، از همه چیز مطلع خواهید شد.

کارلوس کی‌روش در حال حاضر با مسئولان فدراسیون کشورمان برای ادامه همکاری به توافق نرسیده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: