جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 تير 1393     
فیفا کارت زرد سیلوا را نبخشید

تسنیم: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست کنفدراسیون فوتبال برزیل در خصوص بخشش کارت زرد تیاگو سیلوا را نپذیرفت تا به این ترتیب مدافع برزیل بازی نیمه نهایی این تیم مقابل آلمان را از دست بدهد.

تیاگو در جدال برابر کلمبیا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام بیستم دومین کارت زرد خود در این رقابت‌ها را گرفت تا بازی حساس برابر آلمان را از دست بدهد. این مسئله باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال برزیل به این حکم اعتراض کند و امیدوار باشد که در بررسی مجدد شواهد موجود، این حکم تا پیش از جدال بامداد چهارشنبه لغو شود.

کمیته انضباطی فیفا با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی فیفا اعلام کرد: هیچ مبنای قانونی برای بخشش کارت زرد تیاگو سیلوا که در بازی با کلمبیا دریافت کرد، وجود ندارد.

در حالی‌که انتظار می‌رفت فیفا به حرکت خشن خوان کامیلو سونیگا، مدافع کلمبیا که نیمار را مصدوم کرد با محرومیتی از سوی این نهاد روبه‌رو شود اما فیفا هنوز در این خصوص اقدامی نکرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: برای مصدومیت شدیدی که برای نیمار به وجود آمد عمیقاً متأسفیم. امیدواریم نه تنها او بلکه تمامی فوتبالیست‌هایی که به خاطر مصدومیت شانس حضور در جام جهانی را از دست داده‌اند هر چه زودتر روند بهبودی‌ خود را طی کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: