جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 تير 1393     
دیوار بزرگراه امام علی با کاشی های رنگی تزئین می شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون شهری و فضای سبز منطقه 19 از اجرای طرح نقاشی دیواری در رمپ و لوپ پلهای سواره روی امام علی (ع) با تکنیک کاشی شکسته خبر داد.

مهندس مسعود سلیمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مواصلاتی بزرگراه امام علی (ع) و تردد زیاد خودروها در این مسیر، طرح نقاشی و کاشی کاری رمپ و لوپ پلهای سواره روی این بزرگراه اجرا و ظرف یکماه آینده به اتمام می رسد.

به گفته وی نام این طرح «علی (ع)» است که به متراژ 700 متر مربع در دیواره پل و ستونها اجرا می شود.

سلیمی افزود: طرح نقاشی دیواری با تکینک کاشی شکسته در پل های صینع خانی و شهید کاظمی نیز اجرا می شود. این طرح که نام اثر آن «موسم بهار»است ظرف مدت 2 ماه آینده به اتمام خواهد رسید و نمای زیبایی را برای لذت بصری شهروندان و مسافران عبوری از این معبر ایجاد می کند.

این مسئول در ادامه به استفاده از آجر در پاکسازی دیوارها خبر داد و افزود: از این پس به منظور حذف دیوار نویسی ها و عدم نصب برچسب ها بر روی دیوارها، از آجر به جای مواد پوشاننده استفاده خواهد شد.

وی در پایان به بهره برداری از پروژه بازپیرایی میدان ابن سینا اشاره کرد و افزود: عمده فعاليتهاي صورت گرفته در اين ميدان كاشي كاري اطراف و پيرامون آن، تعويض نازل هاي آبنما، رنگ آميزي سطوح و اطراف ميدان است.

همچنین سردیس ابن سینا دانشمند بزرگ ایرانی در این میدان نصب و نور پردازي اطراف آن بشكل مناسب و با استفاده از روانشناسي رنگ و نور صورت گرفت