جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 تير 1393     
احداث پارکینگ های مکانیزه راه حلی برای مشکلات ترافیکی منطقه10 می باشد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 از اجرای عملیات احداث پارکینگ طبقاتی مکانیزه با ظرفیت 40 دستگاه خودرو در محله زنجان جنوبی واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع خیابان شهید بهنود خبر داد .

سید رضا تربت جو معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : يکي از سیاست های راهبردی منطقه با توجه به برنامه ریزیها و مطالعات انجام شده برای احصا و کاهش مشکلات ، تامین و احداث پارکینگ های عمومی است که علاوه بر اعمال تدابير مديريت شهري مستلزم فرهنگ سازی برای عزم جدي و  جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی است  .

وی افزود : عملیات احداث پارکینگ مکانیزه واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع خیابان شهید بهنود با ظرفیت 40 دستگاه خودرو در 6 طبقه و اعتباری بالغ بر  یک میلیارد تومان در دست اجراست و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین نقدینگی به زودی به بهره برداری می رسد .

وی یادآور شد : در همین راستا علاوه بر فعالیت 2 پارکینگ طبقاتی واقع در خیابان های میمنت و قزوین و همچنین  5 دستگاه  پارکینگ مکانیزه هر کدام با گنجایش 12 دستگاه خودرو در خیابان های شهید عرب ، بزرگراه شهید نواب صفوی تقاطع سینا 2 دستگاه و  بزرگراه یادگار امام تقاطع خیابان دامپزشکی 2 دستگاه  ، ساخت پارکینگ های عمومی در دستور کار منطقه قرار دارد.

به گفته وی رفع کامل معضلات ترافیک ساکن (پارکینگ) نیازمند گسترش حمل و نقل عمومی، کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی، اصلاح بافت فرسوده و استاندارد سازی معابر است




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: