جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 تير 1393     
تا پایان سال جاری35 جایگاه سی ان جی در کشور شروع به کار می کند

به گزارش گروه کلان شهرهای شهرداری نیوز ، ٣٥ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده( سی ان جی) در ١٠ کلانشهر کشور، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

منصور ریاحی، مدیر طرح احداث جایگاه‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ، گفت: تهران،اصفهان، تبریز، شیراز، کرج، اهواز، همچنین مشهد، قم، کرمانشاه، ارومیه و رشت کلانشهرهایی هستند که تا پایان امسال ٣٥ باب جایگاه عرضه سی ان جی در آنها به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته ریاحی، ١٠ باب جایگاه در تهران، ٦ باب جایگاه در اصفهان،چهار باب جایگاه در تبریز، ٦ باب جایگاه در مشهد و شیراز (هر کدام سه جایگاه) ٦ باب جایگاه در قم، کرمانشاه و رشت، و سه باب جایگاه نیز در شهرهای کرج، اهواز و ارومیه احداث می‌شود.

وی همچنین از احداث ٦٥ باب جایگاه در محورهای مواصلاتی پر ترافیک کشور تا پایان امسال خبر داد و گفت: این جایگاه‌ها نیز در محورهایی که پیش بینی‌ می‌شود ساعت کارکرد کمپرسور در آنها به بیش از ١٢ ساعت برسد، احداث خواهد شد.

مدیر طرح احداث جایگاه‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این که هم اکنون دو هزار و ١١٢ باب جایگاه در نقاط مختلف کشور با ١٢ هزار و ٧٣٠ نازل فعال است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این یکصدجایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه کننده سی ان جی تا پایان امسال به دو هزار و ٣١٠ باب خواهد رسید.

به گزارش شانا، هم اکنون روزانه ٢٠ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده( سی ان جی)در کشور مصرف می‌شود که این مقدار سهم ٢٣ درصدی سی ان جی در سبد سوخت کشور را به خود تخصیص داده است.

همچنین، بیش از چهار میلیون و ١٠٠ هزار خودرو گاز سوز که بخش عمده آن (٣,٢ میلیون دستگاه ) آن گازسوز شده است، از سی ان جی استفاده می‌کنند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: