جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 تير 1393     
گردوخاک ازامروزبعداز ظهردرتهران

 

تسنیم: فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهارداشت: امروز و فردا برای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل وزش باد شدید و بارش باران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این بارش و وزش باد در مناطق مذکور موجب آب‌گرفتگی معابر و بالا آمدن رودخانه می‌شود که باید اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارت احتمالی درنظر گرفته شود.

**بارش‌های محلی شدید در استان‌های فارس و کرمان و خسارت احتمالی

گودرزی ادامه داد: به سبب عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو طی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش‌های شمالی کردستان و زنجان و در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: به سبب وجود جریانات مرطوب جنوبی طی امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های فارس، هرمزگان و جنوب کرمان و در روز دوشنبه در استان‌های هرمزگان و جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود لذا با توجه به بارش‌های محلی شدید و کوتاه مدت، توصیه می‌شود برای پیشگیری از خسارات احتمالی ، توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها با احتیاط لازم انجام شود و تا حد امکان خودداری شود.

**وزش باد و گرد و خاک از بعداز ظهر امروز در تهران/ بارش باران امروز در تهران

وی در خصوص وضعیت هوای تهران اظهارداشت: آسمان تهران امروز کمی ابری و از بعدازظهر افزایش ابر و در ارتفاعات و شمال شهر تهران بارش باران خواهیم داشت. همچنین از بعدازظهر باد و گرد و خاک برای تهران به خصوص شهر‌های جنوبی تهران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز در سطح شهر تهران نیز به صورت نم باران را شاهد خواهیم بود، بیان کرد: برای آبعلی و دماوند نیز باد و گرد و خاک از ساعات بعدازظهر خواهیم داشت.

**افزایش دما از امروز در اکثر نقاط کشور

گودرزی گفت: دمای هوای امروز تهران 35 درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته، 3 درجه افزایش خواهد داشت همچنین باید بگویم برای اکثر نقاط کشور از جمله تهران افزایشی نسبی دما را پیش‌بینی می‌کنیم.

این در حالی است که محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت آلودگی هوای اداره کل محیط زیست استان تهران ساعاتی پیش به خبرنگار تسنیم گفت: هوای تهران امروز و فردا در شرایط سالم قرار می‌گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: