جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
اتمام عملیات اجرایی پایه های پروژه ی تقاطع غیرهمسطح فتح - گلها

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران منطقه 21 از اتمام عملیات اجرایی پایه های پروژه ی تقاطع غیرهمسطح فتح – گلها در این منطقه خبر داد.

هادی میرزایی معاون فنی و عمران منطقه گفت: عملیات اجرایی پایه های پروژه ی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح - بلوار گلها که در راستای روان سازی ترافیکی این تقاطع از ابتدای شهریور ماه سال جاری توسط این معاونت آغاز شد، با اتمام پایه های پل و آغاز عملیات اجرای عرشه در حال اتمام است.

معاون فنی و عمران منطقه 21 در خصوص وجود معارضین تأسیساتی فراوان در مسیر اجرای این پروژه اظهار داشت: احداث این تقاطع با مشکلات بسیار زیادی مواجه بود که خوشبختانه با استفاده از دانش مهندسی و تجربیات اجرایی پرسنل و مشاورین مجموعه رفع این معارضین با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن و با انجام تغییرات در روند اجرایی پل انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود : به دلیل وجود معارضین در مسیر احداث این تقاطع، از ابتدای سال برنامه ریزی ها به گونه ای بود که تا پایان سال جاری پیشرفت فیزیکی این پروژه به 40% برسد اما خوشبختانه با پیگیری های اجرایی، پیشرفت فیزیکی این پروژه تا کنون به بیش از 50% رسیده است.

میرزایی در پایان تصریح کرد: تمامی تلاش مدیران شهری در منطقه 21 این است که تا خرداد ماه سال آینده این تقاطع جهت روان سازی بار ترافیکی و سهولت در تردد وسایل نقلیه جهت خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهروندان به طور کامل به بهره برداری برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: