جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
64 پروژه شهرستان ملارد با اعتبار50 میلیارد تومانی در آستانه افتتاح

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،فرماندار ملارد گفت: 64 پروژه استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی و اعتبارات دولتی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

بهمن خطیبی فرماندار ملارد در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استمرار و تلاش دستگاه‌های شهرستانی برای جذب و تخفیف اعتبارات تعیین شده امری حائز اهمیت است که با دقت از سوی فرمانداری ملارد رصد می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اداری معطوف به جذب و تخفیف اعتبارات تعیین شده، می‌شود و نهادهای فعال این منطقه اهتمام بسیاری را در این حوزه لحاظ کند.

خطیبی عنوان کرد: با وجود تنگناهای مالی، اعتبارات بسیار خوبی به این شهرستان اختصاص داده شده است که این امر از نگاه ویژه دولت به شهرستان ملارد حکایت دارد.

فرماندار ملارد با اشاره به حوزه آب، بهداشت و درمان، عمران و زیر ساخت‌های شهری به عنوان برجسته‌ترین طرح‌های شهرستانی، گفت: تا به امروز 37 میلیارد تومان اعتبار به این منطقه تخصیص داده شده که در تعبیری 45 درصد از بودجه‌های تعریف شده تأمین و محقق شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان 160 تخت خوابی شهرستان ملارد شاخص‌ترین طرح عمرانی این شهرستان محسوب می‌شود که فضل الهی تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

خطیبی گفت: برای دهه فجر سال جاری 64 طرح عمرانی به ثمر نشسته که با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان با بهره گیری منابع مالی دولتی و از مشارکت بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.

فرماندار ملارد عنوان کرد: یکی از جدیدی ترین اولویت گذاری شهرستان مشمول تنظیم و طراحی سند توسعه این منطقه می‌شود که با تحقق آن نقشه راهی جامع برای پیشرفت و شکوفایی شهرستان ملارد به دست می‌آید.

وی یادآور شد: یکی از عرصه‌های حائز اهمیت شهرستان ملارد معطوف به حوزه روستایی می‌شود که باید تلاش شود تا با اشتغال زایی و توسعه فرصت‌های شغلی این ظرفیت عظیم و بالقوه همچنان حفظ و تقویت شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: