جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 بهمن 1394     
تکمیل فاز نخست بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی تا 22 بهمن

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،فاز نخست پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی به 4 فاز مختلف اجرایی تقسیم شده است، افزود: فاز نخست این پروژه با مساحتی حدود 2500 متر مربع تا بیست و دوم بهمن ماه امسال، تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

محمد حسن وساق با اعلام اتمام عملیات اجرای بتن شیب بندی در 5500 مترمربع از سطح پیرامونی برج آزادی، از اجرای 11000 مترمربع از لایه های سه گانه ایزوگام در فازهای مختلف پروژه خبر داد و گفت: لایه فوم فشرده(XPS) که به عنوان عایق حرارتی و نیز محافظت از عایق رطوبتی انتخاب شده، در 2000 مترمربع از سطح پروژه اجرا شده است.

وی با بیان آنکه مرحله نهایی پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی اجرای سنگفرش است، یادآور شد تاکنون 500 مترمربع از سطح کل پروژه سنگفرش شده است.

گفتنی است بهسازی و آب بندی کامل سقف فضاهای فرهنگی زیر میدان آزادی، یکی از اولویت های شهرداری تهران در سال جاری است؛ در اجرای این پروژه بیش از 42هزار مترمربع مصالح و عایق با بالاترین کیفیت ممکن استفاده می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: