جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 بهمن 1394     
بیش از نود درصد پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته‌اند

به گزارش گروه عمران شهری شهرادری نیوز،فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی - فرهنگی و افتتاح آنها در آینده ای نزدیک خبر داد.

حمیدی با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌ها در این منطقه گفت: ده‌ها طرح عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی به‌منظور توسعه جنوب شرق تهران بزودی در مرحله افتتاح و بهره‌برداری قرار می گیرد.

وي با اشاره به ارتقا سرانه‌های فرهنگي، آموزشي، ورزشي و خدماتي در منطقه 14، اظهار داشت: احداث چندین سراي محله، تجهيز و راه‌اندازی مدد سرا، ستاد توانمندسازی بانوان، احداث دارالقرآن، مقبره الشهدا در بوستان نارنج و ... از جمله طرح هایی بوده که در این منطقه انجام گرفته است.

شهردار منطقه 14 با اشاره به دیگر پروژه‌های در حال افتتاح گفت: افتتاح میدان میوه و تره‌ بار، احداث پمپ ‌بنزین در بزگراه امام علی (ع)، نصب 8گلدسته بر روی مساجد، اصلاح هندسي 160معبر و احداث پهلوگاه وسايل نقليه عمومي، نصب و بازسازی 80 سرپناه ايستگاه‌ اتوبوس، اجراي پوشش سقف و روشنايي پل های هوايي عابر پیاده در سطح منطقه، اجرای طرح خط سفید در 58 معبر، احداث پاتوق محله، باز پیرایی فضاي سبز و بوستان‌ها، مزرعه خانواده در بوستان نارنج، اجرای نقاشی های دیواری، احداث تله زباله گیر، جدول‌بندی، پیاده‌روسازی و نهرسازي در تمام محلات و ... ازجمله اقدامات صورت گرفته در اين افتتاحيه است.

حمیدی بابیان این مطلب که روایت خدمت در این منطقه برای توسعه ادامه دارد، اظهار داشت: تملک کامل خیابان پیروزی به‌منظور چهار بانده کردن این خیابان در راستای کاهش بار ترافیکی مناطق 13 و 14، اجرای طرح خطوط متروی 6 و 7 و توسعه بزرگراه بسیج از دیگر اقدامات مهمی است که در این منطقه به ‌منظور تردد آسان شهروندان در حال انجام است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: