جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 بهمن 1394     
اولویت درجه یک شهرداری تهران در بودجه سال 95 توسعه حمل و نقل مترویی است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص ارائه بودجه سال95 شهرداری به شورای شهر و اولویتهای آن که توسعه حمل و نقل عمومی در آن دیده شده است گفت: این تدبیر و سیاست کلی مدیریت شهری و نظر شهردار تهران است که در حال حاضر هیچ اولویتی بالاتر از حمل و نقل عمومی در پایتخت نیست.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: زیرساخت های شهری باید کامل گردد و برای مقابله با آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی وهمچنین برای به حداقل رساندن استفاده از خودروی شخصی در سفرهای درون شهری و نهایتا ایمنی در سفرها وبهینه سازی وقت شهروندان راه کارهای مؤثری را پیش گرفته که این عوامل ما را به سمت حمل و نقل عمومی سوق می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: اولویت درجه یک شهرداری در بودجه سال 95 حمل و نقل مترویی است و برای این موضوع اعتبار خوبی پیش بینی شده است که با تصویب در شورای اسلامی شهر دو خط 6و7 مترو به ترتیب در سال های 95 و96 به اتمام برسد که البته بخشی از خط 6 در سال 95 و بخشی از آن در سال 96 تکمیل می گردد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تکمیل خط فرودگاه مهرآباد و راه اندازی آن تا پایان سال جاری اتفاق خواهد افتاد و خط نمایشگاه بین المللی را که در اوایل سال 95 افتتاح خواهد شد به بهره برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: تکمیل شبکه هوشمند سازی یکپارچه شهر و تکمیل ایستگاه ها و بخش هایی از کار مانند هواکش هایی که در برخی از خطوط ناتمام مانده و پایانه ها که در بعضی نقاط نیاز به توسعه و ترسیم دارد از جمله برنامه های سال 95 خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: