جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 بهمن 1394     
ورود 50 دستگاه خودروی هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت آرین تاکسی از ورود 50 دستگاه خودرو هیبریدی با استاندارد یورو5 به ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

خطیبی در حاشیه مراسم رونمایی از ناوگان مدرن و پاک شرکت توسعه حمل و نقل کالا و مسافر آرین تاکسی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: وضعیت کسب و کار در تاکسیرانی از نگاه کارشناسی با چند دسته از مشکلات برجسته و نمایان مواجه است که یک دسته از مشکلات مربوط به خودروها هستند. عموم خودروهایی که تا به حال در ناوگان تاکسیرانی کشور مورد استفاده قرار می گیرد از نظر نوع و مدل خودرو  مناسب نیست که این وضعیت می تواند بهتر از این باشد.

وی در ادامه افزود: نکته دیگری که قابل ذکر است عمر بالا و فرسودگی و سن خودروهایی که مورد استفاده قرار می گیرد است و دیگر اینکه خودروها از نظر مشخصات فنی به خصوص گیربکس نامناسب هستند که اگر از نوع اتومات استفاده شود فواید و محاسن بسیاری به همراه دارد.

خطیبی اذعان داشت: با مشارکت بخش خصوصی و سپردن اجرای سیاست ها به به این بخش در این گروه با چند هدف اصلی و کلان وارد کسب و کار شده و این امر بسیار مهم و کاربردی را اجرایی نمودیم . اهداف ما برای ورود این نوع خودروها به ناوگان تاکسیرانی برای کمک به ارتقا فرهنگ در تاکسیرانی، پیاده سازی یک سیستم مدرن و کامل برای اولین بار در کشور، کمک به کاهش آلودگی هوا، افزایش رفاه عمومی اعم از مشتری و رانندگان و کسب درآمد و منفعت اقتصادی از طریق کسب و کار و توسعه فروش خودروهای تویوتا و رنو به عنوان خودروهای با کیفیت و پاک و مدرن در شبکه تاکسیرانی کشور می باشد.

وی با اشاره به مساعدت معاونت محترم سازمان حمل و نقل ترافیک و سازمان تاکسیرانی تهران بیان کرد: با سرمایه گذاری شرکت های ایرتویا و نگین خودرو در گام اول از فاز اول این پروژه بزرگ و ملی 50 دستگاه خودروی تویوتا (هیبرید – جی ال) و رنو فلوئنس (یورو ۵) وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران شد و این تازه آغاز راه است.

وی در ادامه افزود: همه این خودروها مجهز به آخرین تجهیزات روز دنیا هستند و به صورت پکیج کامل این تجهیزات قابل کنترل می باشد. کلیه خودروها متعلق به شرکت آرین تاکسی هستند و با توجه به مکانیزم های انگیزشی رانندگان حقوق دریافت می نمایند. رانندگان عموما تحصیلکرده و آموزش دیده و اغلب مسلط به زبان های خارجی و ملبس به لباس های فرم مناسب می باشند.

خطیبی با بیان مؤلفه و ماهیت اصلی شرکت در جهت توسعه حمل و نقل گفت: آرامش و نشاط و "با یک تماس همراه همیشگی شما خواهیم بود" دو مؤلفه توصیفی و "حداقل 10 دقیقه پس از تماس خدمت میرسیم" مؤلفه کیفی شرکت می باشد.

خطیبی در پایان تشکر و قدردانی خود و عوامل شرکت آرین تاکسی را به مسئولین سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری و سازمان تاکسیرانی اعلام داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: