جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 بهمن 1394     
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 7 استان کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه‌های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج نیمه‌سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای سردشت ـ مهاباد و ارومیه ـ سلماس در آذربایجان غربی، اسالم به خلخال در اردبیل، ارتفاعات محورهای کندوان و فیروزکوه در مازندران و محورهای شهمیرزاد ـ فولادمحله و سمنان ـ‌فیروزکوه در سمنان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح  کرد: در اکثر محورهای استان‌های گلستان، فارس، مازندران، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در محورهای استان‌های برف‌گیر و کوهستانی حتماً‌ تجهیزات ایمنی لازم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ همچنین در جاده‌های برون و درون‌شهری با توجه به لغزندگی سطح معابر سرعت مطمئنه را لحاظ کرده، چراغ‌های خودرو را روشن کرده و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

این مقام ارشد راهور ناجا ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و همچنین باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج از پل فردیس تا پل کلاک را نیمه‌سنگین دانست و خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: