جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 بهمن 1394     
پایانه حمل و نقل مرکز تجارت جهانی به زودی افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Port Authority نیویورک و نیوجرسی اعلام کرد پایانه حمل و نقل مرکز تجارت جهانی در هفته ابتدایی ماه مارس افتتاح خواهد شد.

با افتتاح این پایانه رفت و آمد 100 هزار مسافر هفتگی به مرکز تجارت جهانی سریع تر و بهتر شده و به راحتی می توانند به وال استریت و دیگر مناطق در شمال و جنوب این مرکز رفت و آمد کنند.

این ایستگاه به مسافران کمک می کند به 11 خط متروی نیویورک و قایق های رودخانه East River و هم چنین قطارهای PATH دسترسی داشته باشند.

با افتتاح این ایستگاه مسافران PATH از زیرگذرهای جدیدی به سمت مرکز تجارت جهانی 1، مرکز تجارت جهانی 4، خیابان های Liberty و Church و برخی مناطق وال استریت و خیابان Vesey Street در شمال این مرکز بهره می برند. این پایانه جدید دارای اسکلت بندی زیبا و آسانسورهایی برای رفت و آمد آسان تر از سمت قطارها به سطح خیابان است.

گمان می رود مراکز خرید ساخته شده در این ایستگاه در فاز بعدی و در فصل بهار افتتاح شوند.

مدیر Port Authority، John Degnan گفت: "بیش تر از یک دهه قبل برنامه ریزان یک مجتمع حمل و نقل بازسازی شده را در مرکز تجارت جهانی پیش بینی کرده بودند که برای اولین بار روش های حمل و نقل متعددی را یک جا گرد هم می آورد. در سال جاری این پیش بینی به حقیقت می پیوندد. با افتتاح این مرکز، مسافران، بازدیدکنندگان و شهروندان Lower Manhattan برای اولین بار می توانند از حمل و نقلی بسیار عالیب سه سمت مرکز تجارت جهانی یا بالعکس بهره مند شوند."

سازمان حمل و نقل فدرال حدود 2.872 بیلیون دلار از پایانه حمل و نقل مرکز تجارت جهانی را تامین کرده که بیش از نیمی از هزینه کل پروژه بوده است.

این پایانه به عنوان یک مرکز حمل و نقل قرن بیست و یک در قلب منهتن فعال خواهد بود. زمانی که این پایانه افتتاح شود با حدود 250 هزار مسافر در روز و میلیون ها بازدیدکننده سالانه از سراسر دنیا سومین مرکز حمل و نقل بزرگ در شهر نیویورک خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: