جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 بهمن 1394     
شهردار نیویورک برای ایمن سازی شهر برنامه دارد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار نیویورک، بیل دی بلاسیو اعلام کرد مرگ و میرهای ناشی از تصادفات در این شهر در سال 2015 به کم ترین میزان خود در طول تاریخ رسیده اما هنوز اقدامات قابل توجهی برای کاهش خطر مناطق مشکل دار و محافظت از گروه های آسیب پذیرتر مانند شهروندان سالمند وجود دارد.

بلاسیو اظهار داشت: "کار ما تمام نمی شود تا زمانی که هیچ شهروندی بر اثر تصادف در هنگام پیاده روی، دوچرخه سواری یا رانندگی در خیابان های شهر جان خود را از دست ندهد."

شهردار نیویورک از برنامه های خود برای پایان بخشیدن به مرگ و میر ناشی از تصادفات خبر داد. برنامه نوآورانه ایمنی وی که Vision Zero نام دارد  از یک مدل برنامه ریزی ایمنی ترافیکی ارائه شده در سوئد به منظور کاهش تلفات ترافیکی گرفته شده است.

شهردار بلاسیو اعلام کرد بلوار Queens بازسازی شده و مسیرهای دوچرخه سواری ایمنی در خیابان Amsterdam ساخته می شود در حالی که اصلاحات خیابانی دیگری در Bronx، Staten Island و Queens انجام خواهد شد.

در سال گذشته به طور کلی 231 نفر در سطح شهر به خاطر تصادف جان خود را از دست دادند که این میزان 26 نفر کم تر از سال 2014 بوده است. مرگ و میر عابران پیاده از 139 نفر در سال 2014 به 134 نفر در سال 2015 کاهش یافته است. قابل توجه ترین آمار در مورد مرگ و میر موتورسیکلت سواران در این شهر بوده که از 37 نفر در سال 2014 به 22 نفر در سال 2015 کاهش یافته است.

اگرچه سالمندان تنها 13 درصد از جمعیت این شهر را تشکیل می دهند اما در سال گذشته 38 درصد از مرگ و میرهای ناشی از تصادف به این گروه مربوط می شود.

مرگ و میر دوچرخه سواران نیویورک نیز از 20 نفر در سال 2014 به 14 نفر کاهش یافته است.

تعداد رانندگان و سرنشینان فوت شده در تصادفات نیز در سال گذشته 61 نفر بوده که در مقایسه با سال 2014 تغییری نداشته است.

مقامات این شهر هم چنین در تلاش برای کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات با اتوبوس هستند و به همین منظور تکنولوژی پیش گیری از تصادف و سیستم هشدار صوتی را آزمایش می کنند که به عابران پیاده هشدار می دهد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: