جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 بهمن 1394     
آموزش تفکیک از مبداء 128 هزار واحد مسکونی و 100 هزار واحد تجاری در منطقه 12

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 تهران از آموزش تفکیک از مبداء واحدهای مسکونی و تجاری سطح محدوده این منطقه خبر داد.

مرتضی علم الهدی معاون امورشهری و فضای سبز این منطقه گفت: در راستای طرح " آسمان آبی زمین پاک " کارشناسان اداره بازیافت این حوزه معاونت، نسبت به آموزش تفکیک از مبداء بیش از 100 هزار واحد تجاری و 128 هزار واحد مسکونی در طول مدت اجرای طرح در سطح نواحی شش گانه اقدام نموده و این فعالیت ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا کلاس های آموزشی طرح تفکیک از مبداء نیز جهت فرهنگ سازی در سراهای محلات، مساجد، مدارس سطح محلات سیزده گانه نیز برپا و آموزش های لازم را به شهروندان ارائه خواهد نمود.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 تهران همچنین اجرای طرح پایلوت تحویل مخازن در سطح منازل مسکونی ناحیه 6 را از دیگر اقدامات اداره بازیافت این حوزه برشمرد.

علم الهدی در ادامه با اشاره به اینکه روزانه 38هزارو500 کیلوگرم پسماند خشک توسط 34 دستگاه خودرو و وانت ملودی در سطح محدوده ی این منطقه جمع آوری می شود، از حضور گشت ویژه بازیافت جهت جلوگیری از اجرای شیوه ی غیر قانونی تفکیک پسماند و همچنین جمع آوری عوامل تفکیک غیرمجاز چرخی در سطح محلات منطقه 12 خبر داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: