جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 بهمن 1394     
افزودن 27 اتوبوس برقی جدید به سیستم حمل و نقل شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شیکاگو که اکنون از بودجه 8.1 میلیون دلاری فدرال بهره می برد 27 اتوبوس برقی بدون آلایندگی را به ناوگان خود اضافه خواهد کرد.

سازمان حمل و نقل شیکاگو با افزودن 2 اتوبوس سازگار با محیط زیست در سال 2014 اولین سازمان حمل و نقل بزرگ در این منطقه بود که برای ارائه خدمات معمول خود اقدام به خرید اتوبوس های برقی کرد.

سازمان حمل و نقل شیکاگو که قرار بود این بودجه 8.1 میلیون دلاری را برای خرید 26 اتوبوس هیبریدی هزینه کند اکنون بر اساس برنامه تصویب شده در اوایل ماه جاری تصمیم گرفته 27 اتوبوس برقی در سایز استاندارد را خریداری کند. این اتوبوس های برقی دوست دار محیط زیست بوده و سه برابر سوخت کم تری در مقایسه با اتوبوس های هیبریدی دیزلی-برقی مصرف می کنند.

این سازمان هر اتوبوس برقی جدیدی را استفاده می کند تا تکنولوژی های اتوبوس برقی را تست کرده و در اقدام دیگر خود برای خرید بیش از هزار دستگاه اتوبوس تا سال 2020 از بهترین ها بهره گیرد.

احتمالا این اتوبوس های جدید جایگزین بیش از نیمی از ناوگان 1888 اتوبوسی کنونی این سازمان خواهند شد.

یک اتوبوس برقی در سایز استاندارد قیمتی در حدود 800 هزار دلار دارد. بودجه فدرال اعطا شده برای هر اتوبوس 300 هزار دلار را تامین می کند در حالی که این سازمان همچنان برای هر اتوبوس به 500 هزار دلار دیگر نیاز دارد.

تاثیر زیست محیطی این اقدام بسیار واضح است. یک اتوبوس برقی در مقایسه با یک اتوبوس دیزلی هر سال 25 هزار دلار صرفه جویی در هزینه سوخت را در پی دارد و به میزان 23 خودرو آلودگی کم تری را وارد هوا می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: