جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 بهمن 1394     
اجرای سرود خط سفید در مدارس منطقه 21

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،  معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از اجرای سرود خط سفید ، به منظور آموزش صحیح طرح کمپین آسمان آبی ، زمین پاک و خط سفید در مدارس سطح منطقه خبر داد.

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ضمن بیان این خبر گفت : این سرود شامل شعر و آهنگی آموزشی بوده و متناسب با شرایط سنی دانش آموزان تنظیم شده است که به صورت دسته جمعی توسط دانش آموزان در مدارس سطح منطقه در ساعات کلاس های آموزشی و یا زمان استراحت آنها در حیاط مدرسه اجرا می شود .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در ادامه اظهار داشت : اجرای این سرود در مدارس سطح منطقه با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با اجرای طرح کمپین آسمان آبی ، زمین پاک و خط سفید در دستور کار واحد آموزش این معاونت قرار دارد.

وی همچنین از اجرای برنامه های نمایشی ویژه ی دانش آموزان در مدارس سطح منطقه 21 خبر داد و افزود :  تمامی فعالیت های مذکور اعم از اجرای سرود و نمایش به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک و ایمنی میان شهروندان ، خصوصا دانش آموزان ، به عنوان قشری پویا و فراگیر در مباحث آموزشی از سوی آموزشگران حوزه ی معاونت حمل و نقل و ترافیک انجام می شود.

سلمانی در پایان ضمن اشاره به آماده سازی 2 جلد کتاب در خصوص فعالیت ها و اقدامات ترافیکی در منطقه 21 ، خاطر نشان کرد : این دو جلد کتاب با عناوین فعالیت های فرهنگی و آموزشی حوزه ی حمل و نقل و ترافیک در راستای اجرای طرح خط سفید و فعالیت های فنی و مهندسی و زیر ساخت در راستای اجرای طرح خط سفید در منطقه 21 به چاپ خواهد رسید که در حال حاضر مطالب آن ، در قالب لوح فشرده توزیع شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: