جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 دی 1394     
اچ‏ تی‏ سی 2گوشی نکسوس عرضه خواهد کرد


اچ‏تی‏سی شرکتی که اولین گوشی‏های اندرویدی و نکسوس را تولید کرد امروزه وضعیت خوبی ندارد و مدیرعامل جدید این شرکت نیز نتوانسته از سقوط ارزش سهام آن جلوگیری کند.

حالا شایعه‏ای جدید خبر از عرضه نه‏تنها یک بلکه دو گوشی نکسوس از این شرکت تایوانی در سال 2016 می‏دهد. پس از اینکه بسیاری از کاربران از عرضه نکسوس 6 با صفحه‏نمایش غول‏آسا و قیمت بالا گله کردند گوگل امسال برای اولین بار به جای یک گوشی نکسوس 2 گوشی نکسوس 5X و 6P را با همکاری ال‏جی و هواوی عرضه کرد و ظاهرا همین برنامه را نیز برای سال 2016 در سر دارد.

طبق شایعه‏ای از چین امسال هر 2 نکسوس را شرکت اچ‏تی‏سی سازنده نکسوس وان تولید خواهد کرد. یکی از نکسوس‏ها دارای صفحه‏نمایش 5 اینچی و دیگری 5/ 5 اینچی خواهد بود. از آن‏جایی که نکسوس‏های فعلی با اندازه صفحه 2/ 5 و 7/ 5 اینچ عرضه شده‏اند کوچک‌تر شدن آنها کمی جای تعجب دارد.

به هر حال اچ‏تی‏سی را با گوشی‏های فلزی باکیفیت و بلندگوهای استریو در جلو می‏شناسیم و اگر این شرکت نکسوس‏ها را با همان کیفیت سری One M خود تولید کند کاربران قطعا راضی خواهند شد، البته همان‏طور که می‏دانید این شرکت سال گذشته نکسوس 9 را نیز به بازار عرضه کرد که نتوانست موفقیت سری نکسوس 7 را تکرار کند. گفته می‏شود در رایزنی با گوگل و رقابت برای تولید نکسوس‏های بعدی هوآوی نیز حضور داشته، اما گوگلی‏ها در نهایت مسوولیت طراحی و تولید گوشی‏های آینده نکسوس را به اچ‏تی‏سی سپرده‏اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: