جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 دی 1394     
اهداء فیلترهای هوا به رانندگان منطقه 20

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، مدیران شهری منطقه 20 به مناسبت روز هوای پاک، با استفاده از دوچرخه و پیاده روی مسافت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تا مترو شهرری را پیمودند.

همزمان با 29 دی و روز هوای پاک، مدیران شهری منطقه 20 به صورت نمادین در همایش دوچرخه سواری شرکت کردند و مسافت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تا میدان شهید غیبی را رکاب زدند.

مدیران شهری این منطقه جنوبی در ادامه، مسافت 2 کیلومتری میدان شهید غیبی تا ایستگاه مترو شهرری را پیاده پیمودند و ضمن حضور در ویژه برنامه فرهنگی روز هوای پاک، صدها فیلتر هوا به رانندگان تاکسی هدیه دادند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در حاشیه این مراسم گفت: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارد و برای داشتن هوایی پاک نیازمند مشارکت شهروندان هستیم.

ریاضی با اشاره به اینکه همایش دوچرخه سواری ویژه مدیران شهری منطقه 20 به صورت نمادین و به منظور فرهنگ سازی استفاده از حمل ونقل پاک برپا شده است، افزود: به منظور سهولت دسترسی و ترغیب شهروندان، توسعه وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو، ناوگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی و خطوط بی آر تی در این منطقه جنوبی به خوبی صورت گرفته است و همچنان نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

همچنین اهدا شاخه های گل مزین به شعارهای زیست محیطی به مسافرین مترو جوانمرد قصاب و شهرری، برپایی مسابقه فرهنگی و دعوت از شهروندان برای پیوستن به کمپین آسمان آبی زمین پاک و خط سفید از دیگر برنامه های این همایش ورزشی بود که با مشارکت معاونت های امورشهری و فضای سبز، ترافیک و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: