جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 دی 1394     
مهندس مظفر همزمان با هفته هوای پاک خبر داد:
از 50 خودروی مدرن هیبریدی با استاندارد یورو 5 رونمایی خواهد شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران  از اقدامات جدی سازمان در خصوص کمک به کاهش آلودگی هوای تهران و برنامه های سازمان تاکسی گفت: در ششمين روز از هفته هواي پاك به نام روز خودروی پاك، معاینه فنی و هوای پاک نامگذاری شده است. بر این اساس طي مراسمي از 50 خودروي مدرن هيبريدي با استاندارد یورو5 افزون بر آنچه در گذشته به ناوگان تاكسيراني تهران وارد شده بود، رونمايي خواهد شد.

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به این مراسم اظهار داشت: همچنين در اين مراسم قالب جديد همكاري تاكسيراني تهران با شركت‌هاي تاکسیرانی خصوصي به صورت خودروی مالكي معرفي مي‌شود.

وی افزود: در اين قالب جديد سرمایه گذاری بخش خصوصي بدين صورت تعريف شده كه خودروهاي تاكسي مدرن تحت مالكيت شركت خصوصي بوده و راننده نيز حقوق و مزاياي خود را از آن شركت دريافت خواهد كرد.

رئیس سازمان تاكسيراني شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 هزار تاکسی فرسوده کاربراتوری و تعویض 5 هزار کاتالیست تاکسی توسط سازمان تاکسیرانی صورت گرفته است همچنین در سال های گذشته سازمان تاکسیرانی  با حركت در راستاي وارد كردن تاكسي‌هاي مدرن با كمترين ميزان آلايندگي به ناوگان تاكسي‌هاي تهران، همواره سعي بر اين داشته وظيفه خود را در كاهش آلودگي هواي پايتخت به نحو احسن انجام دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: