جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 دی 1394     
16 پروژه ترافیکی آماده بهره برداری شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: 16 پروژه ترافیکی در محدوده این منطقه تکمیل و آماده بهره برداری شد.

رضا زلفی همسطح سازی و پیوستگی خطوط عابر پیاده در راستای تسهیل تردد عابرین، معلولین، ناتوان و کم توان را از جمله پروژه های اجرایی این حوزه خواند و افزود: این فعالیت در250 نقطه از سطح منطقه از جمله خیابان های میلاد، میثاق، مهران، شکوفه، شقایق، مطهری و ... انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن سازی و ساماندهی عبور خودروها نیز فعالیت اصلاح هندسی در نقاط مورد نیاز از جمله تقاطع خیابان میثاق و بلوار میلاد، تقاطع خیابان مهران و لطیفی، خیابان لطیفی تقاطع خیابان باقریان، تقاطع خیابان دلجویی و ماهان و خیابان بهمنیار صورت گرفت.

همچنین با احداث میدان شهید تاج آبادی در بزرگراه شهید هاشمی ابتدای بلوار یادگار امام و نیز احداث بلوار زیرگذر دانشگاه در بزرگراه خلیج فارس زیرگذر دانشگاه آزاد شاهد، تردد خودروها در این مسیرها تسهیل شد.

به گفته زلفی ساماندهی تقاطع بلوار مطهری و شقایق و احداث میدان شهید نعمتی از دیگر پروژه های این منطقه است که با هدف ایمن سازی و بهره بردرای حداکثری مسیرها در تقاطع ها انجام شد.

این مسئول افزود: پروژه تعریض مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، ساماندهی و پوشش پایانه برون شهری ابتدای اتوبان خلیج فارس، ساماندهی روشنایی ایستگاه های اتوبوس در 60 نقطه و نصب نرده های بزرگراهی از دیگر پروژه های تکمیل شده این حوزه است.

علاوه بر این احداث 2 ایستگاه تابلوی دروازه ای در بزرگراه های شهید کاظمی و شهید هاشمی با هدف هدایت مسیر بموقع خودروها، احداث عرشه پل و نصب پایه پل عابر پیاده در بزرگراه شهید هاشمی و عملیات پوشش و ساماندهی سکوهای پایانه شهید سروری از دیگر پروژه های آماده افتتاح حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه محسوب می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: