جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 دی 1394     
برنامه حمل و نقل 10 بیلیون دلاری برای آتلانتا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به زودی مسافران در آتلانتا می توانند از برنامه حمل و نقل 10 بیلیون دلاری بهره مند شوند که فرماندار Nathan Deal ارائه کرده است.

گزارش شده است که برنامه ای برای تحول رفت و آمد در متروی آتلانتا به واسطه توسعه شبکه مسیرهای منطقه از جمله توسعه چند بیلیون دلاری مسیرهای I-285 و Ga. 400 در دستور کار قرار دارد.

توسعه این مسیرها بخشی از برنامه ای بزرگ تر است که بودجه ای 10 بیلیون دلاری برای پروژه های ساخت بزرگراه جدید، پل و اصلاحات جاده ای در سراسر منطقه را در بر دارد. طی 18 ماه آینده بودجه ای برای روکش کردن بیش از 4023 کیلومتر از مسیرها و بزرگراه های ایالتی، جایگزینی 118 پل، بازسازی 300 پل، عریض سازی 36 جاده و ارتقای 109 تقاطع هزینه خواهد شد.

فرماندار Deal طی بیانیه ای برای این برنامه، از زمان های رفت و آمد کم تر و جاده های ایمن تر خبر داده است. سیستم حمل و نقل منطقه ای آتلانتا دو سال قبل بحران بدی را پشت سر گذاشت و طوفان برف بسیاری از رانندگان را در جاده گیر انداخت. به نظر می رسد برنامه Deal حداقل پاسخی به نیاز برای برنامه ریزی حمل و نقل منطقه ای آتلانتا باشد که در زمان آن بحران مشهود شده بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: