جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 دی 1394     
بار ترافیکی چهار راه جهان کودک کاهش می یابد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،با بازگشایی خیابان شریفی از خیابان نلسون ماندلا بار ترافیکی این خیابان و چهارراه جهان کودک کاهش می یابد.

جلال دوزنده شهردار ناحیه 6 این منطقه در این خصوص گفت: بازگشایی خیابان شریفی باعث کاهش بارترافیکی مسیر شمال به جنوب آفریقا و چهارراه جهان کودک می شود.

دوزنده تصریح کرد: کلیه ی عملیات پیاده رو سازی و اجرای آسفالت در این محدوده انجام شده است که به محض ساماندهی وضعیت پارکبان در ادامه ی مسیر و نصب علائم ترافیکی طی هفته ی آینده بازگشایی می شود.

وی در ادامه افزود : شهروندانی که از بلوار نلسون ماندلا قصد دسترسی به خیابان ولیعصر حد فاصل میدان ونک تا پل میرداماد را دارند می توانند به راحتی و بدون نیاز به توقف در تقاطع از مسیر خیابان شریفی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: از سوی دیگر به منظور تسهیل تردد شهروندان و کاهش بارترافیکی ، اصلاح هندسی تقاطع  خیابان ولیعصر(عج) و میرداماد در محدوده ناحیه6 منطقه 3 در حال اجراست .

شهردار ناحیه 6 در این خصوص تصریح کرد: جهت اجرای این طرح هندسی باید روی نهر خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان میرداماد تا خیابان قبادیان پوشیده شود که پس از بازسازی نهر و پوشیده شدن آن 5/2 متر به عرض سواره رو افزایش می یابد و یک مسیر جهت توقف و مسافر گیری خودروها در روبروی ساختمان اسکان ایجاد می شود و از ازدحام ترافیکی در این تقاطع خودداری می شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: