جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 دی 1394     
معرفی خودروهای گازسوز جدید برای حمل و نقل عمومی دو بخش از نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل Niagara Frontier (NFTA) که مسئولیت حمل و نقل شهرستان های Erie و Niagara در ایالت نیویورک را بر عهده دارد، چند نوع متفاوت از خودروهای گازسوز را به ناوگان حمل و نقل عمومی خود اضافه کرد.

این سازمان در تلاش است تا ناوگان حمل و نقل سبزتری داشته باشد. از ابتدای روز 12  ژانویه 2016 این سازمان فعالیت 44 اتوبوس بزرگ و 10 دستگاه ون را آغاز کرده است که همگی گازسوز هستند. این اتوبوس ها و ون های جدید جایگزین خودروهای دیزلی سابق این ناوگان شده اند.

این اتوبوس های 12 متری جدید دارای طراحی و روشنایی داخلی مدرن، ورود و خروج آسان تر، شیشه های عریض تر برای افزایش روشنایی، ساختاری مقاوم با ایمنی بالا و فضای بیش تر برای ارائه خدمات هستند.

19 اتوبوس دیگر تا اول فوریه وارد این ناوگان خواهند شد. گمان می رود 24 دستگاه اتوبوس باقی مانده این ناوگان نیز تا فصل تابستان شروع به فعالیت کنند.

هزینه خرید این اتوبوس ها در حدود 3.8 میلیون دلار خواهد بود.

 ون های جدید این ناوگان که برای 5945 مشتری ثبت شده با نیازهای خاص برای حمل و نقل عمومی فراهم شده اند، برای جابه جایی حدود 700 مسافر در هر روز استفاده می شوند. 9 ون CNG دیگر نیز تا اول فوریه وارد این ناوگان خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: