جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 دی 1394     
۲ شرط همکاری آب‌وبرقی اروپایی‌ها

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از دو شرط ایران برای شرکت های اروپایی به منظور توسعه همکاری های انرژی در ایران خبر داد.

هوشنگ فلاحتیان اظهار داشت: در روزهای گذشته هیئتی متشکل از مسئولان شرکت های مختلف فعال در زمینه انرژی در کشورهای اروپایی به وزارت نیرو آمدند که بیشتر این جمع را مدیران شرکت های دانمارکی تشکیل می دادند.

وی افزود: در نشستی که با حضور وزیر نیرو تشکیل شد، این شرکت ها نسبت به معرفی خودشان و فعالیت ها و تولیداتشان در حضور وزیر نیرو و مسئولان وزارت نیرو اقدام کردند.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه "اینگونه جلسات منجر به آشنایی بیشتر ظرفیت شرکت های حاضر می شود"، گفت: در این جلسه از شرکت های حاضر خواسته شد که در صورت تمایل به حضور در بازار ایران بایستی اولا انتقال تکنولوژی به ایران داشته باشند و دوم اینکه زمینه های فاینانس پروژه ها را فراهم کنند تا ما بتوانیم همکاری‌هایمان را گسترش دهیم.

فلاحتیان در پاسخ به اینکه "آیا این شرکتها شروط ایران را پذیرفتند؟"، گفت: این نشست یک جلسه آشنایی بود، ما خواسته هایمان را منعکس کردیم و طبیعتا پس از این جلسه، پیشنهادات ما را بررسی می کنند و به صورت تک تک با شرکا و طرفهای ایرانی شان مذاکره می کنند.

وی ادامه داد: آنچه که به وظیفه وزارت نیرو برمی گردد این است که زمینه های همکاری بخش خصوصی را با شرکت هایی که علاقه مند به فعالیت در داخل ایران هستند فراهم کند و ما در این جلسه اعلام آمادگی کردیم که زمینه های لازم را در جهت گسترش همکاری های فی مابین در چهارچوب مقررات جمهوری اسلامی ایران فراهم کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: