جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 دی 1394     
اجرای قانونی جدید در حمل و نقل سن دیگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، با اجرای قانون جدیدی از ماه آینده، مسافران سیستم حمل و نقل شهری سن دیگو (MTS) در صورت عدم اجازه به افراد دارای معلولیت و سالمند برای نشستن روی صندلی های اولویت دار طراحی شده برای آن ها، جریمه خواهند شد.

این قانون توسط هیئت مدیره MTS تصویب شده و از 13 فوریه اجرا خواهد شد.

بر اساس این قانون جدید، عدم توجه به اولویت نشستن روی صندلی و یا تخلیه مناطق اختصاصی ویلچر برای افراد دارای معلولیت و سالمند به جریمه منجر خواهد شد. این جریمه ها برای بار اول 25 دلار، برای بار دوم 50 دلار و برای بار سوم و پس از آن 100 دلار خواهند بود.

مدیرعامل MTS، Paul Jablonski گفت: "این سیاست جدید به اپراتورها و پرسنل امنیتی ما کمک می کند خدمات بهتری به مسافران کم توان تر ارائه دهند. در گذشته ما صرفا اجازه داشتیم از مسافران درخواست کنیم اجازه نشستن را به این افراد بدهند. ما نمی توانستیم آن ها را مجبور به این کار کنیم. اما اکنون این اجازه به ما داده شده است."

تمام قطارهای تراموا و اتوبوس ها دارای فضاهای متعدد برای سالمندان و افراد دارای ناتوانی هستند. این صندلی ها و فضاها به طور واضحی با نشانه های آبی مشخص شده اند و در نزدیکی محل های ورود و خروج تعبیه شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: