جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 دی 1394     
سایه آلودگی هوا بر سر تهران

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت:امروز بارش خفیف باران و برف در شرق خزر و شمال شرق انتظار می‌رود که از بعدازظهر از میزان ابرناکی در این مناطق نیز کاسته خواهد شد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش خفیف باران و برف در شرق خزر و شمال شرق انتظار می‌رود که از بعدازظهر از میزان ابرناکی در این مناطق نیز کاسته خواهد شد. به سبب سکون هوا در روز گدشته کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت بهبود قابل ملاحظه‌ای نداشت، اما امروز در برخی ساعات به سبب وزش باد کاهش آلودگی هوا در این شهرها پیش‌بینی می‌شود.

 وظیفه ادامه داد: خلیج فارس امروز در نواحی مرکزی مواج بوده و این شرایط به تدریج به سایر نواحی خلیج فارس نیز گسترش می‌یابد. فردا صبح نیز در این مناطق دریا مواج پیش بینی می‌شود.

 به گفته وظیفه آسمان پایتخت امروز کمی ابری و گاهی وزش باد ، فردا نیز آسمان تهران صاف درپاره ای نقاط غبارآلود پیش بینی شده است.

 همچنین محمدمهدی عشقی، رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد طی روزهای آینده بارشی(برف و باران) نخواهیم داشت، گفت: امروز شاهد وزش باد به نسبت شدید در سطح استان خواهیم بود.

 محمدمهدی عشقی  اظهار کرد: از فردا تا روزهای پایانی هفته در کلانشهر تهران پایداری هوا پیش بینی می شود و برهمین اساس میزان آلودگی هوا نیز در پایتخت افزایش خواهد یافت.

عشقی خاطر نشان کرد: ماهواره های پیش بینی هواشناسی نشان می دهد که هیچ سامانه بارشی در حال ورود به استان تهران نیست و به نظر می رسد حداقل در این هفته خبری از بارش برف و باران در استان به ویژه کلانشهر تهران نیست.

دمای هوای تهران 6 درجه بالای صفر است و اردبیل دمای 4 درجه و کردستان 2 درجه زیر صفر را تجربه می‌کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: