جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 دی 1394     
کاهش بار ترافیکی در تقاطع امام علی(ع) به جانبازان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در بازدید از طرح راستگرد تقاطع بزرگراه امام علی(ع) به جانبازان، اجرای این طرح را اقدامی موثر در کاهش زمان سفر و ترافیک این نقطه از شهر دانست.

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این بازدید گفت: امیدواریم تقاطع امام علی(ع) به جانبازان در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد و مردم در استفاده از این پروژه مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: اجرای این طرح اقدامی موثر در کاهش زمان سفر در منطقه، کاهش ترافیک و افزایش رضایت شهروندان است و انتظار می رود با بهره برداری از تقاطع، منافع پروژه به کسانی که روزانه از این مسیر تردد می کنند، برسد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه اجرای این تقاطع با در نظر گرفتن شرایط فعلی ترافیکی این مسیر اجرا شده است اضافه کرد:با بهره برداری از این پروژه انتظار داریم رانندگانی که از این مسیر تردد نمی کردند هم برای تردد از پروژه وارد آن شوند که این مسئله می تواند به افزایش بار ترافیکی این مسیر منجر شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد:کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک باید با بررسی شرایط مختلف تدابیری اتخاذ کنند تا از ورود رانندگانی که می توانند بدون عبور از این محور از مسیرهای دیگر برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنند وارد این پروژه نشوند.

سردار حسینی در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد راهور تهران بزرگ در انضباط بخشیدن به رفتار ترافیکی رانندگان تعامل با شهرداری است افزود: معتقدیم بدون تعامل و مشارکت شهرداری و راهور نمی توانیم شاهد آرامش ترافیکی باشیم و بر این اساس، رویکرد راهور تهران بزرگ تعامل مثبت با شهرداری در کنار کار کارشناسی است.

بر اساس این گزارش، برای اجرای راستگرد تقاطع امام علی(ع) به جانبازان هم اینک مسیر انحرافی به طول ۲۰۰ متر در محور شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) اجرا شده و تا چند روز آینده این مسیر برای عبور وسایل نقلیه زیر بار ترافیکی می رود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: