جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 تير 1393     
برقراری ایستگاه مشاوره اعتیاد در منطقه7

به گزارش شهرداری نیوز،رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 7 از برپایی ایستگاه مشاوره اعتیاد در میدان امام حسین (ع) خبر داد.

روابط عمومی شهرداری منطقه 7، الهه سادات بدری با اعلام این مطلب افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اداره آسیب های اجتماعی منطقه اقدام به برپایی ایستگاه مشاوره اعتیاد در میدان امام حسین (ع) با هدف آشنایی جوانان با آثار سوء مواد مخدر کرد.

به گفته وی در این ایستگاه ضمن انجام مشاوره و راهنمایی برای پیشگیری از اعتیاد ،انواع آموزش در خصوص پیشگیری از اعتیاد به مواد افیونی، راههای درمان افراد معتاد و بهبودی پس از ترک به صورت رایگان در اختیار شهروندان گذاشته می شود.

رییس اداره آسیب های اجتماعی منطقه 7 با اشاره به اینکه این ایستگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم بلاخص جوانان با آثار مخرب و ویران کننده مواد مخدر سنتی و صنعتی برپا شد، تصریح کرد: در این ایستگاه افراد پاک شده از دام اعتیاد به شهروندان مشاوره می دهند.

وی با بیان اینکه اعتياد بزرگترين درد و بيماري براي شخص معتاد و جامعه است، افزود: یكي از مهمترين معضلات امروز جوامع، مصرف شديد مواد مخدر در ميان نسل جوان است و این پدیده شوم باعث از هم پاشیدگی و طلاق بسیاری از خانواده ها ، به انحراف کشیده شدن شیوه زندگی جوانان و نوجوانان ، ایجاد و گسترش بیماریهای عفونی مانند هپاتیت ، سل و ایدز ، عوارض جسمی و روانی ، ضررهای اقتصادی عمده ، مشکلات عمیق اجتماعی ، طلاق ، جرم و جنایت و مرگ و میر شده است .

بدری یادآور شد: این ایستگاه هر شب از ساعت 19 تا 24 آماده ارائه خدمات مشاوره ایی به شهروندان است




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: