جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 دی 1394     
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خبر داد:
برگزاری دومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت بهربرداری مترو با اشاره برگزاری دومین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو طی روزهای  27تا 29 دی ماه سال جاری در بوستان گفت وگو، اعلام کرد: تولیدات داخلی امسال از سوی صنعتگران مترو با افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته رو برو بوده است.

محسن نایبی در جمع خبرنگاران، براهمیت ایمنی و استانداردهای قطعات صنعت مترو تاکید کرد وگفت: ساخت قطعات صنعت متروازنظر کیفیت و جنس قطعات باید با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد.

نایبی به همکاری و کمک دانشگاه های شریف و امیر کبیر در خصوص استاندارهای قطعات صنعت مترو اشاره و در این باره اظهار کرد: این دانشگاه ها کمک می کنند تا بتوانیم قطعات لازم در مترو را با استاندارهای جهانی بسازیم.

مدیر عامل شرکت بهربرداری مترو با بیان این که مترو تهران از تجهیزات ثابت، متحرک و ایستگاهی برخوردار است، تصریح کرد:در حال حاضر تجهیزات ایستگاهی مورد نیاز ایستگاه ها به شکل بومی تولید می شود و در ساخت قطعات متحرک حدود 70 درصد از صنعت مترو استفاده می کنیم.

نایبی به ساخت قطارهای مترو از سوی تولید کنندگان اشاره کرد وگفت: قطارهای که ازسوی تولید گنندکان ساخته می شود بخشی به اورهال کردن صنعت مترو و بخشی به تجهیزات متحرک اختصاص پیدا می کند.

وی همچنین به موضوع حقوق کارگران مترو اشاره کرد و در این باره به خبرنگاران گفت: تمامی حقوق کارگران مترو به پیمانکاران پرداخت شده است واین پیمانکاران هستند که باید حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: